torsdag 26 november 2009

Beställning, betalning och leverans.

Din beställning mailar du till villalilja@gmail.com
Ange produktnamn samt hur många och ev. färg. Lämna också namn, adress och e-mail adress så att jag kan nå dig.

När jag har fått din beställning packar jag och hittar det billigaste portot för just din vara/varor.
Du får ett e-mail med orderbekräftelse och slutsumma inkl. porto. Denna summa sätts in på angivet kontonr i Handelsbanken
Normalt levererar jag inom 1-3 arbetsdagar.

Jag byter inte nedsatta varor, skulle däremot något vara skadat eller på något annat sätt defekt eller om du fått fel vara ber jag dig kontakta mig omedelbart på e-post villalilja@gmail.com så att jag kan rätta till felet.

Undrar du något så tveka inte att lämna en kommentar eller kontakta mig på ovanstående e-post adress.

HAPPY SHOPPING!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar